pixiecharm.blogg.se

Förmiddagsfika - ingen bra idé

Publicerad 2015-09-14 23:40:00 i Allmänt,

Två veckor av höstterminen avklarade! Första veckan var det introduktion och andra veckan tillbringade jag på endokrin- och diabetesmottagningen. Har även hunnit med att vara sjuk (den obligatoriska skolstartssjukan).
 
Helgen spenderades hemma hos föräldrarna. Det blev många promenader med hunden och lite agility. Passade även på att träffa mina kära vänner.
 
Idag (måndag) åkte jag och mamma och hälsade på morfar. Det bjöds på en enorm förmiddagsfika. Ett winerbröd och rulltårta med grädde slank ner, sedan var jag jättemätt/nästan illamående (rekomenderar starkt att inte äta så mycket socker så tidigt på morgonen!). Efter det blev det en välbehövlig promenad i skogen tillsammans med mamma och hunden. Påvägen hem åkte vi innom stan och köpte present till min lillasyster som fyller år på fredag. 
 
På kvällen tog jag tåget tillbaka till Lund. Nu väntar ännu en skolvecka. 
 
 
Skogspromenad
 
 
Mållgan  <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Minna

22 år. Läkarstudent. Segling. Musik. Djur.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela